the/hunting/begins

INTE kul när ens chefer typ jagar en via tlf & sms och sen går bakvägen & smsar till A. att han ska smsa mig om jobbet & tro att jag inte fattar det.. Lite roligare är det ju att telefonen ligger bredvid mig & det enda jag gör är att kolla på den när det ringer & min ringsignal spelas upp så fint, hoho c(:
Men det behöver ju inte dom veta..

Annars så händer inget speciellt, åkte som sagt inte till stan utan har bara suttit här hela dagen. Slösurfat & kollat tv, även ätit popcorn nom nom.
Suuure jag känner suget efter stan & affärer men jag är bara för seeeg truth to be told alltså..
Är sugen på mat också, lax blir det. GOTT!

Funderar på att hit the showers snart så iaf något uppiggande händer idag, haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0