WORK

FÖRLÅT men jag ska jobba idag...
Haha jag är fan omöjligt jag vet. Men jag får alltså dåligt samvete på riktigt. Dessutom mår jag mycket bättre i kroppen osv. Visst, febern har gått ner lite. Igårkväll var den helt borta men imorse hade den gått upp pyttelite igen. Men ska iaf gå dit, ska ta det lugnt jag lovar. Skiter ifall kunderna klagar på mig, jag kan inte stressa iaf! Tänker inte skrika heller, bättre dela ut maten isf eller vänta tills dom själva kommer & hämtar det =)
Har redan bunkrat upp med honungsvatten, Ipren, nässpray & halstabletter so I'm ready haha c(:
& blir det värre igen eller om jag alternativt svimmar så åker jag hem dirr, promise! Haha..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0