You're a criminal as long as you're mine

Hejhopp, har inget vettigt att skriva egentligen men känner för att uppdatera, haha konstigt läge egentligen. Brukar vara tvärtom c(:
& jag har övervunnit mig själv once again, orka säga vad i denna bloggen. Feel the pain typ, haha!

Annars så gick öppningen bra, noll folk. Till & med en anställd från en annan affär kom och sa det. Regnade ju hela dagen så förstår inte riktigt hur det kan vara möjligt men ayah, gött det. Fick även göra HACCAP:en, andra gången så glad är jag =) Men uuss, lagom kyligt att stå inne i frysen (-21 grader) i bara kortärmad skjorta & aptunna byxor i typ 1o min..

NU har jag absolut ingen aning om vad jag ska göra, inget på tv:n, the city stannde på 95,1% & jag har inga mer osedda serier/filmer på datorn jag är riktigt sugen att se på - har bara massa skräp hoho c(:
Får väl typ... spela eller något, hahaha!


Jenny
2009-11-26 @ 10:02:24

anvädarnman; jenny

lösen; jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0