Are you game?

Merrier the more
Triple fun that way...



Nu har jag lite mer blogglust =)
Har duschat, tagit bort sminket, ätit & läst alla mina bloggar. & såklart även ätit glass, nom nom. Hade tänkt & packa ner lite grejer som jag ska ha med mig nu över helgen (ska till Emmas skola!) men jag tar nog det imorgon på morgonen faktiskt. Knepigt att packa när du ska ha kvar halva grejerna tills morgondagen liksom.. Kanske fixar drickan iaf, lite jobbigt & göra det när mammi ser på höhö ; )

Jääävla skit! Jag bröt min nagel IGEN idag på jobbet!! ='( Hade förövrigt en skitdag dom sista två timmarna, tårarna var 1 sek från att spruta ut alltså.. Många bäckar små är det enda jag har att säga.
- Ayah, tack & lov var det bara akrylen som bröts. Eller det ser ut som det iaf, har inte i närheten ont av vad jag hade när jag bröt gelén & min riktiga nagel förra gången, det blödde liksom då & typ pulserade i hela tummen/nageln i flera dagar efteråt =/ Har ändå tid nu snart för att fylla på dom, funderar på att:
a, ta bort glittret, lägga på ett tunt lager akryl & lacka med svart/lila nagellack.
b, fylla på ny akryl & byta ut den lila glitterfärgen mot en annan glitterfärg. Har dock ingen aning vilken (funtar på aprikos).
What to do?


Kanske ska satsa på ett par såna här..?
hahaha! ; D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0