Gave me a death certificate but i wont sign it

Fyyyy så trött jag är nu! INTE lyckat att sova 4-5 timmar innan man ska upp, åka hela vägen till stan & där vi bodde innan för att fixa naglarna & sen en liten snabb tripp ner på stan och köpa nödvändigheter. & efter det jobb 15-21..
Det värsta är att jag har en känsla av att det kommer bli precis lika lite sömn inatt, haha!

Har iaf ingen aning vad jag ska göra nu. Kolla på Svenska Hollywoodfruar kanske? Är mer sugen på Desperate, kom ju hem 21:15 & sån tv-serie narkoman jag är så måste jag se programmet från minut 1 ; )

Regnar apa ute förresten =)


Madicken
2009-10-07 @ 20:20:20

Här regnar det inte :) Men ha en bra kväll :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0