HAPPENINGS

Sorry att jag har låtit bloggen förfalla under dom senaste dagarna.. Har inte haft tid/ork faktiskt - hade inte min data med mig heller.

Men efter fikan i fredags med Johanna så fick jag sjukt bråttom hem. Tog bussen som åkte runt från stan, hem till mig & direkt tillbaka till stan. Mammi mötte upp mig på bussen & hade även med sig min väska och hunden.. Skulle sova hos brorsan nämligen. Alla 3 åkte ju till V-ås & jag var själv i Göteborg över helgen, gött som fan!
Slutade iaf med att jag bodde i hans lägenhet över hela helgen.

Utgång i Fredags, SJUKT kul! & sen att man får gå förbi hela kön på Trädgårn' - nom nom ; )
I Lördags var det jobb, 9,3o-14,3o - var fortfarande full när jag vaknade förresten, hahaha! Men det gick bra. Sen hem, softa. Åt två gånger på donkan den kvällen ; )

Söndags var det jobb igen & sen hämtade pappi upp mig. Hämtade min dator osv & drog till han, åt middag och fixade med mitt arbetsprov! =) Nu är det typ klart, ska bara fixa till en sak & skriva varför jag vill plugga där (har allt klart i huvudet redan) & imorgon ska jag skriva ut allt, kopiera mina slutbetyg & sen skicka in. Lite nervöst faktiskt. Men ayah, vi får se. Wish me good luck =)

Jag är mest glad att jag faktiskt skickar in något & ändå känner en liten känsla inom mig när jag pillar med InDesign & PS att jag faktiskt vill.. Inte för att jag måste. Känns skönt =)

Nu ska jag ta det lugnt, tänkte måla på nytt lack på tårna & händerna (eller så kör jag au naturel - lika fint nu när mina naglar är så långa & välformade, nooom!)

Walking hand in hand,
future love



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0