Höstmys

Tänkte att jag skulle sova ut lite imorse.. Vill bli av med min förkylning & dessutom har jag inte bråttom idag. Vaknade av att klockan ringde & halvsov & lyssnade på radio - as always.. Sen så blev klockan innan 11 och jag tänkte dra mig upp ändå, vill inte sova fööör länge. Kommer till tv,n & så ser jag o9,5o. (?)
Just fan, den var inte alls innan 11, utan innan 1o. Salak är jag.. Klockan vreds ju tillbaka en timme inatt haha.
Snacka om att det är lätt att lura hjärnan alltså..

Sitter uppe nu & har på Idol i bakgrunden, vet redan vem som har åkt ut så ni kan inte förstöra något =) Är sugen på att höra alla sjunga trots att jag vet vem som har åkt ut.
Är det bara jag som inte gillar han Erik eller? Verkar iaf så.. Tycker han tar i alldeles för mycket och är grymt överdriven & överskattad.

Aja.. Småfix under dagen & sen in till stan, träffa Ewe & senare ikväll grabbarna.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0