I get it, your magnetic

Sitter just nu & halvkollar på Idol, första fredagen jag har kunnat göra det på typ 4-5 veckor. Jobbar ju alltid annars varje fredagkväll.
Annars så har jag jobbat idag med, gick helt okej men mina tänder värkde (stavning?) sönder =( Kan nääästan jämföra smärtan med hur det kändes när dom drog åt tandställningen & då är det bad, riktigt bad.
& efter gick jag på stan, köpte present & en sak till mig som jag helt seriöst aldrig trodde att jag skulle klä mig i. Men vad kan man säga? Mode förändrar ens syn på saker ; )

Får se vad som händer ikväll. Fick en msning (någon skrev på msn) att det kanske händer något ikväll, vad vet jag fan inte än för det sa aldrig personen, scary haha!
Händer inte det så sitter jag bara hemma & vilar. Kollar lite serier och så. Lika näzz det..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0