ITHINKYOURASSISFAKE

& så var helgen över, mööög! Även om jag jobbar varje helg & är ledig ibland mitt i veckan så känner man ju såklart av fredagar & lördagar och när helgen tar slut gör det lite ont c(:

Nyss var Top Model på i bakgrunden (GG ska jag se imorgon - repris 13,35) eftersom jag jobbar nästa lördag & inte kan se reprisen på Top Model.. & nu är det hål i väggen & sen parlamentet - äkta tvkväll =)

Jag har fått världens idé för att kunna hitta mina kläder i garderoben förresten, är kanske lite löjligt men what to do? Jag har så jävla mycket kläder så att allt ligger bara huller om buller över hela garderoben. ALLT är skrynkligt, inte så bra & snyggt kanske..
Det började bra med färgordning osv, sen kom jag hem från Polen & fick högre och högre lön varje månad = mycket nytt!
Ska nog börja sen eller imorgon med att fixa med idén =) Får se om det blir något bra..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0