Some stuff

Vet typ inte ens vart jag ska börja.. Är skitlack på tandläkaren iaf. Gick upp kl 6 imorse & åkte till Mölndal för att fixa grejen jag har väntat på i nästan ett år. Tror ni att det blev något? Nej.
Så nu måste jag åka till Långedrag istället, wohooo! (Försök gärna hitta en tid som passar med mitt jobb & innan helgen)
:@



Så. Skit i nu =)

Stan igår gick braa, sprang runt till miljoner olika affärer & hade verkligen mina ögon på bara lackleggings, vit handske & rutig skjorta. Hittade en sak - grymt snygga leggings på BikBok, nom nom.. Fanns ett annat par på Gina, men det var tydligen bara dom i Nordstan som hade dom överhuvudtaget & dom fanns bara kvar i M,L,XL = morr..

Idag är det jobb as usual. Fick min lönespec. igår.. KÄRLEK säger jag bara!! c(:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0