The weekend with a large W

"- & imorgon är det kanelbullens dag..
- alltså, jävla svennar. dom har fan en dag för allting.
- haha ja, typ kanelbullensdag, våffeldagen...
- ...köttbulledagen."

"- allt dom tänker på är jävla mat. som till exempel när dom reser utomlands.
- vadå, vad menar du?
- ja men typ.. vad ska du göra utomlands då? jag ska sola & äta gott. vafan liksom?
- hahaha! så sinnes sant!"

Man kan lugnt säga that I like my company =)



Denna helgen har varit bäst! Inte nog med att jobbet var ♥, så blev utgången, fyllorna & sällskapet genom hela helgen lyckat! =)
& Trädgårn' lyckades göra ett riktigt bra andra intryck! Det gillar vi =)

Ser väl inte framemot veckan sådär super mycket nu (har mongomycket saker att göra). Längtar bara tills helgerna hela tiden! Även om jag inte verkar bli ensam hemma i helgen som jag trodde så blir det säkert bra ändå. Det brukar det ju bli nu för tiden, hoho! Man kan ju lugnt säga att festprissen inom mig kommer fram mer & mer för varje dag, om det är något bra eller inte - det låter vi tiden utvisa =)

Idag har jag iaf inte gjort något, vaknade halv 1 (var tvungen att få sova ut) & sen kollade jag på tv tills typ 17, då plockade jag fram datorn. & nu har jag suttit här sen dess. Kollade nyss på The City (fett besviken!) & nu har jag pausat The Hills (grrrr är allt jag har att säga at the moment!). LÄR ER att sluta på topp! Kan ju bara hoppas att det blir bättre iaf..


The Hills & The City
2009-10-05 @ 13:33:00

Varför besviken på the city =) o the hills e bäst denna gången heheh=)

fyfabian
2009-10-05 @ 19:59:56

Mahaha, sant kanske men skitsamma, är det panpizza och mamma scan som gäller annars kan man väl äta gott för en gångs skull när man åker utomlands.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0