Allmänt

Precis kollat klart på Idol på webben, jobbade ju medan programmet var på tv. Tycker verkligen allt har förbättrats, hatade Idol som fan innan men nu skrattar jag fleeera gånger! =)

Idag på jobbet hade jag verkligen en sån dag; nää fy nu kastar jag allt i huvudet på dom & går härifrån skrattandes. Fyfaaan, hade sån lust att bara säga upp mig! Vissa dagar är helt enkelt såna, inget man kan hjälpa. Inte lika kul när man är helt glad innan men sen mår man typ dåligt.. Aja, viktigaste är ju iaf att inget dåligt hände & jag fortfarande har kvar jobbet, haha!

Nu hade jag iaf tänkt & duscha, kanske lite sent men skitsamma. Känner mig lite äcklig om jag ska vara helt ärlig, haha! Blir bara jobbigt om jag ska hinna det imorgon liksom..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0