Dagens planer

Godmorgon, godmorgon!

Blev Idol & mat i sängen igår natt, haha! Blev sjukt sugen på frukostknäckemackor med ost, med såååklart hade vi ingen ost. & sen blev jag sinnes sugen på nudlar, men såååklart hade vi inga nudlar. Jävla skit alltså! Jag är alltid sån, alltid sugen på saker som inte finns eller som jag inte kan få, störigt!

Idag har jag iaf tandläkartid, äntligen! Ingen vanlig tandläkare nämligen utan en grej jag har väntat på sen januari & nu är slutet nära, riktigt nära! & sen efter det är det jobb, hoppas att dom inte grejar så mycket så att jag får ont = jobbigt läge på jobbet..

Nu ska jag bara äta lite & sen iväg till stan. Drar in lite tidigare bara för att gå runt lite & soofta. Pallar inte stressa, kanske drar en vända förbi jobbet med & hälsar på där, haha =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0