Det finns många idioter här i världen

- Att inte få svar är fan det värsta som finns. Blir så jävla förbannad, spelar ingen roll om det är samtal eller sms. Hur som, bryr man sig så förväntar man sig att den andra personen också ska göra det & svara. Nåja, vi får se. Blir det inget svar imorgon så vet jag vad jag ska göra =)

Var sinnes opepp på jobb idag men det släppte faktiskt när jag kom dit. Det var lugnt & även om det var en kontrollant (som satt & kolla ner i bordet & såg ut som ett psykfall) så var det helt okej. Tror ifs inte det blir grönt men jaja, det är inte min restaurang så jag bryr mig faktiskt inte.
Mot kvällen var det en asjobbig brud som trodde hon ägde världen (såg ut så på hennes face).. Jag var precis likadan som jag alltid är & så lägger hon denna kommentaren;
- Är du trött eller?
- Nej.. Bara lite stressad för jag ska stänga & jag står här nu.
- Jaha... Du borde ha bättre attityd. Du som jobbar med service.
Jag kollade på henne & log lagom bitchigt, packade ner hennes grejer & hejdå!! =)

Haha jävla idiot säger jag bara. Hade verkligen ingen lust att tjata emot för jag visste bara att det skulle bli värre (var på ett bra humör, typ sjöng och halvdansade hela kvällen & ville inte bli förbannad), men samtidigt hade jag 1oo grejer jag hade kunnat säga för att knäcka henne. Ayah, nästa gång hon kommer dit så =)
JAG om någon har bra attityd mot mina kunder, har blivit sur typ två gånger & då var det riktigt jobbiga lägen!! Hatar när folk som fan inte vet ett skvatt ska säga sådär! Som sagt, nästa gång. I'll be waiting for you darling ; ) höhö!

Nää, nu är det godnatt-time!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0