En helt vanlig dag

Godmorgon!

Tack vare blogg.se framsida vet jag iaf vad jag ska köpa sen efter jobbet, höhö ; ) Nämligen Ballerina Pepparkaka! Låter sjukt gott!

Sitter just nu & gör det vanliga varje morgon, bloggar. Helt sjukt egentligen att jag följer så många som jag gör & läser dom fleeeera gånger dagligen! Jag & sötisen hade en diskussion när han var här om bloggar, typ varför man ens vill läsa om andras liv, hur man kan vara intresserad & hur man själv vill skriva om sitt liv.. Kom ingen vart med den diskussionen kan jag ju berätta, haha... Typisk kille som inte förstår sånt så som dom flesta andra haha ; )

Uss.. Idag börjar jag 14, har aldrig haft ett sånt pass innan.. Är bara glad att det inte är från lunch. Fast det är det på söndag, ujuj =/ Aja.. Bara att bita ihop I guess. & nu lovar jag fan på mig själv eller något. NÄSTA schema ska jag fan speek up & säga att jag inte vill ha såna pass längre. Stängning är okej ibland men jag orkar inte med det mer, vill ha mer variation!

Nu ska jag fortsätta läsa bloggar, kanske hinner med ett avsnitt av Idol, The Rachel Zoe project eller Daddy's Girls (om det funkar?) också..


Jenny
2009-09-25 @ 07:10:59

Allt finns på H&M , baby :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0