FF

Sitter just nu & kollar på Freaky Friday, lätt en av mina favoritfilmer! Älskar såna enkla high school filmer, speciellt dom med Lindsay Lohan! =)

Jobbet idag var för jäkla enkelt, jobbade inte ens tre timmar haha! Men blev lite småsur pga det för dom sa faktiskt att det skulle vara en jätteupptagen helg med mycket folk så jag kunde inte få ledigt. Hade tänkt åka iväg nämligen.. Men ayah, tror det är imorgon det jobbiga börjar för det är då Ramadan är slut eller något, så alla firar typ.. En annan helg får det bli iaf =)

Nää, nu ska jag kolla vidare på filmen. Se om jag hittar något gott också, kanske stekta loppor ; ) hähä..


Petra Jansson
2009-09-20 @ 12:52:23

Hej Sus,



Läste just ett inlägg om Lindsay Lohan på www.hollywoodnytt.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0