Godmorgon Lördag!

Vaknade klockan 1o skitpigg & istället för att gå upp för att det inte fanns något att göra så låg jag kvar & såklart somnade jag, man blir ju mycket tröttare när man gör så, så jag tror inte det var det smartaste.. Ayah, nu är jag uppe iaf =)
Dagens planer är tråkigt nog bara jobb.. Såg framemot helgen så jääävla mycket & nu är det typ över, trist! Ifs är det ju söndag imorgon & det händer ju roliga saker då också. Likaså i veckan men ändååå.. Har så mycket jag ser framemot & jag vill bara att allt ska hända nu! Orkar inte ha dom där "slödagarna" mellan alla roliga saker..

Igår var jag iaf ute & fikade mitt i natten haha! Det var riktigt näzz =) Skitmysigt att sitta inne där & jag trodde aldrig att så mycket folk faktiskt bara satt & pratade över kaffe på en fredagskväll, alla borde ju typ supa. Men nää, mys var det! Nästa gång är det iaf pardeypardey! ; )

"You say u want passion, I think you found it
Get ready for action, don't be astounded"



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0