Goodnight lover

Möög, ofta jag är trött nu. Är bara seg, haha!

Pratade med Emma nyss ett bra tag. Var skönt att få höra hennes röst igen! Älskar dig & saknar dig men snart kommer jag neeer babe! =)

Är dessutom lagom arg för denna helgen var jag faktiskt inte behövd på jobbet så som dom sa, grrr! Gillar inte när dom säger så & så blir det aldrig så. Får ta ledigt en annan helg helt enkelt, in their faces typ =)

Nu ska jag läsa klart bloggar & sen nana..

Puss! Suss...
Sussy pussy, hahaha nää godnatt nu innan det börjar spåra ur ; )

L.o.v.e



(Haha btw Emma, hon bredvid oss på kortet har jag suttit mitt emot bussen på & tänkt; vart faaan har jag sett henne. Så såg jag kortet nu; jahaa, haha! ; D)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0