Hejhej världen..

Nu är jag tillbaka här hemma, hann aldrig uppdatera innan jag stack för jag fick så sinnes bråttom (var ifs lite onödigt men ayah).

Känns lite tomt faktiskt. Har börjat fundera jääävligt mycket på dom gamla tiderna om man ska vara ärlig. Tankarna & känslorna är sjukt blandade.

- Jaja, vill inte skriva för mycket här nu. Skriver i min andra blogg istället, feel the pain ; )


Annars så har veckan varit mycket bra =) Till allt från jubb & relationer! Sålde för över 2o ooo hoho! Var fett näzz & sitta där och räkna pengarna. Kunde knappt stänga påsen när vi skulle banka så mycket sedlar det var. Hade liksom 95o kr i mynt!! (Mest enkronor, pah) Men sen att man får suuuuperkomplimanger, vänner & skratt på jobbet 
Nä, nu vill jag inte byta längre. Men sånt kan ändras snabbt ; ) haha!

Har förövrigt suttit & läst igenom alla bloggar jag missat sen typ mer än tre timmar tillbaka, tog en lååång powernap förut, behövs när man fucking går upp 7 varje jävla morgon. 8-5 jobb ? Don't think so. Snarare 1o-14, hähä.. Mest synd är det om sötisen, han jobbade ju typ 8-23, aw tusse.. Jag kunde ju bara glassa på mitt jobb & sen ligga i soffan, sova & läsa skvaller och även hinna med en tripp på stan.

Nä, nu ska jag nog börja kolla igenom Idol-avsnitten jag har missat, försöka hitta båda Top Model avsnitten (har jobbat varje gång programmet har sänts) & även GG =)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0