I got a plan, we can do just what you want

Bytade precis webbläsare till Google Chrome & jag måste säga att den verkligen är snabbare än internet explorer, lagom näzz. Fast än har jag inte vant mig riktigt men vi får se =)

Idag har jag inte gjort så mycket, bara jobbat, snackat i tlf & smsat. GALET hur mycket jag använder min mobil nu. Förut var den fan alltid knäpptyst men nu, sinnes.. But I like it, klagar inte precis =)

Jeremih - Birthday sex (uptempo version) ♥

Jobbar 11-19 imorgon med två halvtimmes raster, grr ; ) TACK för att Alex gav sitt pass till mig, big love! Orkar fan inte stänga mer liksom, eeehhee..

Nu ska jag nog stänga ner här snart & hoppa ner i sängen. Även om jag verkligen har noll lust att lägga mig så måste jag försöka, har ändå 8 timmar imorgon..


The hills & The City
2009-09-09 @ 00:25:29

SV: hheh nej det e sant hhehe..

det e bara o forstätta att leta för man vill ändå inte ha något alla går runt med :P

evelina
2009-09-09 @ 07:11:16

fin blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0