I think something's wrong

Är det något fel på mig?
Var i stan idag, kollade såklart i massor med affärer. Sen tog jag en sväng förbi Lagerhaus (oväntat!) & sen nää, nu går jag till Indiska & kollar lite inredning. Gick runt där jättelugnt (till skillnad att jag typ sprang runt som en höna i dom andra affärerna), kände på massor med kuddar & sånt mys, kollade priser & började föreställa mig saker.. & efter det gick jag till ytterligare en hem/inredningsaffär. Märkte att jag blev helt lugn av det & gick med ett fånigt smile hela tiden.
Vafan..? Försöker mitt undermedvetna säga mig något eller? Jag vet att jag gillar inredning osv. Men shit, mina tankar och känslor var inte att leka med. Galet!
Får se vart det här leder...

Köpte ett sinnes coolt plagg på VeroModa, rätt billigt faktiskt.. Ska fota någon dag när jag har den, förmodligen på fredag! =) Kaanske imorgon, får seee..
& även fota mina nya skor. Har inte lyckats få en rättvis bild på dom än så därför väntar jag tills kortet blir perfa!

& tandläkaren!! Om typ 2 veckor händer det, iiiih! Är helt glad över det & dom kändes professionella och jättejätteduktiga & trevliga! Super! ; D Can't fkn waiiit!


Emma
2009-09-30 @ 19:25:15

Vad e det för plagg du kööööpt?? wanna knooow :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0