Lite pinsamt faktiskt...

Måste erkänna en sak. Jag läser ju Kenzas blogg & hon la upp videon från TH's nya låt.. Tryckte på den & tänkte; äh vafan, jag får väl ge dom en chans. Monsoon är ju faktiskt helt okej.. Hmm, kanske inte var så bra tänkt. Låten var faktiskt riktigt bra! Åh nej.. Jag som typ hatar TH.. Kul!
Där ser man.. Fördomar kan ändras & det är bevisat!

Ååh grr.. Förresten så är mina hörlurar till mobilen är paj! Man hör jättelite i höger öra men som vanligt i vänster. Kollade om jag hade några extra här hemma men nej, alla andra är ju också sönder & kastade för längesen! Dom jag hade nu hade jag till och med snott från mamma, haha! Vill ju ha såna man stoppar in i örat, inte vanliga & inga stora. Ayah, får nöja mig med mina koss-hörlurar tills imorgon.. Ska låna ett par från Emma trots att det är vanliga, tills jag hittar några andra bra =) Nödfall typ, haha! Koss är ju ifs riktigt bra kvalité på låtarna men jag gillar inte när andra kan höra så sjukt tydligt vad jag lyssnar på. Med koss hör man ju varenda ord från andras låtar, grr..
I-landsproblem ni vet ; )

Ayah.. Nu ska jag ta bort sminket & sakta men säkert förbereda mig för sängen.. Hade vart skönt att inte tänka på tiden idag men självklart så tackade jag ja till att jobba imorgon (både positivt & negativt...) så jag börjar o9,3o. Tack & lov att det inte är som på vardagar iaf, o8,3o. Får man ju iaf sova lite mer.. Fast inte om man lägger sig senare, tekniskt sett.. Hmm, jobbigt!

Natti! =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0