Lugnet före stormen

Lyssnar just på nu Eminems diss till Mariah Carey, vadå hej man får veta jääävligt mycket saker! Gäller ju ifs att kunna tyda hans texter men man fattar allt ; ) - The warning heter den..

Annars så gör jag inte mycket, bokade nyss en nageltid till på Fredag.. Kommer svida lite i plånboken men nu kör vi, en gång påfyllning/nytt set & sen är mina riktiga naglar redigt långa.. Funderade på att ta bort gelén redan nu men dom är nog för svaga fortfarande.. Dom lär bli näzz i vilket fall som helst! =) När jag har mina naturliga ska dom iaf lackas med ett mörkt nagellack som skiftar i lila.. Nom nom!

Börjar jobba 16,oo - lite småsegt. Hoppas ju att Alex inte bytade pass för då ses vi, haha galet! Annars så fick jag ett telefonsamtal igår kväll som gjorde mig väääldigt glad! =) Ska bli sinnes kul, efter "bara" typ 5o dagar haha! Nästa vecka kommer säkert gå ruskigt fort så bäst att ta vara på tiden då, lär inte blogga mycket om man säger så.

Aja.. Ska sminka mig snart & bara chilla här typ tills bussen går. Har massa ny bra musik på mobilen nu & lyssna på! =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0