Makeover, check!

& såå var rummet i princip klart! =) Ska egentligen bara måla & köpa någon hylla, lite nya kuddar & överkast samt draperi typ.. Kaaanske en klädstång, får se. Tanken lockar fett men tror det är för lite plats i rummet, hehe..

Hade kunnat vänta med att möblera om tills jag hade målat men fan, jag orkar inte vänta. Har inte tillräckligt mycket ledig tid för att börja måla, jobbar ju typ varje dag & jag vill inte att det bara ska ligga huller om buller i mitt rum i 2 veckor som jag vet det skulle göra om jag började måla.. Men poängen är att det är mysigare nu, mer plats & mer så som jag vill ha det! =)

Nu ska jag läsa lite bloggar, kanske kolla lite tv & sen nog försöka sova (hoppas det går bättre idag!). Börjar 16 imorgon men alltid gött att kunna ta sig upp lite tidigare. Är faktiskt trött på att alltid gå upp runt halv 12 för då går jag i princip upp, äter frukost, kollar tv, fixar mig & sen är det jobb och sen är dagen slut. Hur kul är det då!? Hoppas på imorgon helt enkelt! =)

& helgen är mestadels planerad, gööött! Längtar redan, hoho..


Hans frånvaro finns överallt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0