Möblering?

Jobbade morgon idag o8,3o-15,oo. Rätt näzz med omväxling men jaa såklart att jag däckade så fort jag kom hem & hade tryckt i mig ett par till kanelbullar (åt 3 till frukost & hade med mig ytterligar till rasten på jobbet) haha!

Är lite seg nu men samtidigt vill jag göra något, därav rubriken. Funderar faktiskt på att möblera om lite, gillar så som jag har det nu men det måste gå att påverka min sömn om jag flyttar på sängen. Har testat sånt innan & det har funkat så varför inte prova nu? Jag sover rent av skitdåligt. Dom nätterna jag ens lyckas somna så drömmer jag skitkonstiga drömmar (blandat mardrömmar & vanliga) & vaknar mitt i natten superpigg men sen för att ändå kunna sova 1o timmar & mer men ändå inte vara pigg!? & dom nätterna jag inte lyckas somna så ligger jag bara där & vrider mig hela jävla tiden, vaknar fan varje timme typ när jag väl har somnat (efter typ 3 timmar).. Asjobbigt! =(
& jag vet att det beror mycket på att jag sover själv, hatar det något så enormt & jag sover alltid bättre med en annan person. Somnar på en sekund då fan.. Miss you...

Aja. Vi får se, kanske börjar lite smått faktiskt.. Hade tänkt kolla på Idol så fram tills dess kan jag iaf hålla på..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0