New nails

Idag hade jag som sagt tid för att fixa naglarna. Var lite skeptisk till det först faktiskt för jag visste inte exakt hur jag skulle ha det, alltså bygga på nya eller behålla mina riktiga.. Men så kom jag iaf dit & Linda (hon som jag går hos) är hur snäll & bra som helst så hon kollade på dom och så pratade vi lite. Bestämde iaf att vi slipar bort gelén, lägger på akryl & med en ny färg på glittret (hade ljusrosa innan). Mina riktiga naglar hade ju växt rätt mycket under så det behövdes inte några tippar, förutom på det fingret där jag bröt nageln! Så dom jag har nu är alltså mina riktiga med akryl på! =) Ville ha kortare denna gången (dom växer ju ändå) så det var även lite därför jag valde att inte bygga på utan bara köra på mina riktiga.. Färgen är iaf lila, kameran hade såklart lite svårt att fånga färgen men den är suuuuperfin & fadas ut typ =) Nom nom!



Nu ska jag nog vila lite & sen byta om. Ska ut ikväll, vet inte om det blir fest eller bara ta en fika någonstans men ska bli kul iaf! =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0