Tired of you tellin' the story your way

It's causin' confusion
You think it's okay...


Uppdaterade inte igår för jag var verkligen på ett kasst humör. Inte nog med att jag är riktigt sjuk (fast det är liiite bättre nu) så bråkade en viss störig person från jobbet med mig! Får se hur det går helt enkelt..

Annars så gör jag inte speciellt mycket nu, har stängning imorgon. Lagom segt faktiskt.. Hade hellre jobbat förmiddag, roligare personer då =)

Lyssnade nyss på en Michael Jackson låt & som det stora fanet jag är så hade jag tänkt lägga in alla hans låtar från alla mina album, samt ladda ner resten som jag inte har =) Så det ska jag göra nu!


Skriver förmodligen senare!











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0