Utbildning

Jag har tänkt ett jäkla bra tag på vad jag vill göra i framtiden & ju mer jag läser om det så börjar mina tankar återvända till det jag ville syssla med innan. Även om jag kanske inte är jätteduktig på det så ligger faktiskt dom generna i min familj (min pappa & syster), & man kan alltid lära sig ännu mer & utvecklas. Nu är det ifs lite bråttom eftersom man måste göra klart både arbetsprov & ha klart ansökningen till den 15e oktober. Men jag ska försöka! Håller på att ladda ner nya InDesign och ska börja lite smått =)

Håller även på att försöka hitta andra utbildningar. Vill söka till ett par stycken, några nu till våren & några till nästa höst då.. Det jobbiga är ju att jag begränsar mig till Göteborg. Har inte lust att plugga på annan ort, vet att det kanske är lite dumt men med tanke på att Göteborg är en storstad så borde det jag vill göra finnas här! Annars ska jag köra på distansutbildning.. Vet ett par som har det & det funkar perfa för dom! =)

Wish me luck, är faktiskt lite nervös, hehe..




Michael Jackson | Minnesblogg
2009-09-12 @ 14:32:40

Sv: Ojsan! Jag råkade ta från 2008. x) Ska hitta nya tider på 2009. (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0