My w-w-weekend

Helgen har varit riktigt näzz!
Jobbade ju som sagt i Lördags morse, passet gick skitbra!! Har nog aldrig gått så bra faktiskt! =) Efter jobb (fick en halvtimma extra = extra pengar!) så åkte jag till Emmas jobb, fick macka, kanelbulle, kaffe & glass gratis! Nom nom!

Sen hade jag feeett bråttom hem. Utgång stod på schemat så hoppade in i duschen, fixade mig & sen ut.. Det var kul som fan, mat - SJUKT god sallad, fotboll & sen även dans! =)

Kom hem typ efter 3, somnade på en sek & idag gick jag upp likt en zombie.. Skulle ju träffa Anja, vann ju boken i en tävling som hon hade. Vi fikade på Da Matteo och jag åt en sinnes god croissant med choklad inuti! =)



& sen dess har jag bara suttit hemma, läst igenom alla bloggar. Lyssnar just nu igenom cirkus 1oo låtar för att hitta nya bra =) Lääär få problem med mitt minne på mobilen sen!
Haha & även en fet "ovärd" utgift idag. La 3oo kr på nya hörlurar. Exakt såna jag vill ha, skitsöta. Dom är lila & man fick en söt liten väska till dom på köpet haha!
Faktum är att jag har så jäkla små öron så jag måste ha såna hörlurar, annars gör mina öron jätteont =( Undra hur det blir om jag piercar mig i tragus, hmm..

Aja, ska fortsätta chilla lite här.. Let's talk later, xoxo.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0