SCARS / BELLA&TYRA

Började kika på bloggen & undrade varför jag inte hade en polen o9 kategori när jag har en o8..? Jag hade ju dator/internet där men kom fram till att jag nog helt enkelt inte ville blogga, & i och med det fylldes jag av nostalgi & ville läsa längre bak men märkte sjuuukt snabbt att jag fortfarande inte vågar/vill backa i arkivet, har inte vågat det sen i augusti & lär nog inte kunna göra det på ett jävla bra tag till. Någonting tog verkligen emot att trycka på juli o9, juni o9 osvosv.. It still hurts!

Även fast saker är helt okej nu så önskar man ju. Men jag har försökt att lära mig av det jag hörde mycket förr. Kanske inte nu, men i framtiden vet man aldrig

& det går förresten inte att komma över det, utan man lär sig leva med det istället.



Kollade även på bella&tyra show nu efter jobbet, haha skrattade så sjukt mycket! Speciellt under eftersnacket, skrattade oavbrutet under hela klippet - så sköna människor! Speciellt det där med mångsysslare... Ah men entreprenör.. Ja precis, entrep... hahaha men vafan!!
Dom som har sett fattar

& nu ska jag nog sova, eller iaf lägga mig. Lär dra en runda på mitt ds innan.
Natti, love



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0