UPDATE

Haha jaa var ju ett litet tag sen jag skrev här men aja, så blir det ibland..
Idag är jag iaf ledig efter en hel arbetsvecka med galet bra skift (körda av mig ) & ännu ingen jävla cso, morr!

Ska till stan & fixa naglarna sen köpa en present till pappi. Sen blir det väl hem till dom, äta lite & köra bil senare ikväll

Skriver sen eller något, måååste fixa mig nu annars kommer jag aldrig hinna! Pouce

Linn
2010-04-26 @ 10:56:57

Sv: tacktack :D

Michael Jackson | Minnesblogg
2010-04-30 @ 18:54:34

Sv: Jag vet, men jag hinner tyvärr inte översätta det själv och så. :/

» p i n k n a t i o n . s e
2010-05-02 @ 06:40:06

Sv; Under Hayden är det audrey o'day ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0