DRIVER'S LICENSE STEP ONE

Miih nu har jag beställt massa blanketter & saker man ska ha, även fixat & "spelat" BT - Bonniers Trafikskola  Är sjuuukt taggad på detta nu! & i sommar verkar det som att det blir intensivkurs med brorsans flickvän som förövrigt känns som en nära vän/syster till mig  Blir mycket roligare & lättare att ha med en person man känner som dessutom är otroligt bright!

Anledningen till att det gick så snabbt nu för mig att bestämma mig är delvis tjat (eller snarare pepp) från en viss person , att jag har alla pengarna som behövs & även lite mer tid nu med ett inte så fullspäckat jobb-schema som jag hade förut. Dessutom så ska jag förmodligen inte börja plugga än så lika bra att fixa det innan så jag slipper tänka på det sen när tiden & pengarna är knapp



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0