I'M ALL GOOD

Mwah, kan inte fatta att klockan redan är över 23  Har ingen tidsuppfattning innan & efter jobbet.. Slutade iaf 19, trodde jag hade till 21 - blev lagom chockad när jag stämplade in & såg medarbetaruppställningen & där stod det 19, hoho..

Alltså, mina naglar verkligen stiiiinker lök & med FET betoning på stinker! Inte sån vanlig lök-doft utan speciell, stod i köket 2 ggr idag & sån lukt går eeej bort. Har redan tvättat typ 5 ggr med både tvål & antibakterie(septisk) eller vad det heter men det funkar inte

Har annars hittat sjukt go house/sommar-musik så lyssnar på det nu & lääängtar! Vet inte riktigt tills vad dock för jag har i princip inga planer denna våren/sommaren men säg snarare att jag längtar (saknar)till det som var förr


PinkNation
2010-03-25 @ 07:25:44

Sv; Självis ^^ Skickar i emailfältet :)

Linn
2010-03-25 @ 07:43:05

Sv: Haha ja, precis så är det för mig minus den bruna färgen ;D page eller superlångt, lugg eller inte. SVÅRT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0