Älskling & honey fyller år!! =D


Wiewie! Grattis till er två mina älsklingar! =D Emma - 17 , Jonathan - 24...
Hoppas ni får en riktigt bra dag.
 
Och på Torsdag är det MIIIIN tur!! =D Sen så ska jag och min baby fira oss två tillsammans på Fredag - Söndag! =D Var ju ute i Lördags med Emma och firade oss två tillsammans.. Man kan ju undra vad vi gjorde då!? Hehe, supa supa supa! =D Det var riktigt kul!

Sitter i skolan nu. Usch, hade verkligen INGEN lust att gå upp imorse! Ringde till baby kl 6 och sa grattis. Sen så tvingade jag mig upp vid halv 7. Trots att jag hade ASONT i halsen (visste helt seriöst inte att jag kunde ha det!) Vi ska ju trots allt göra personporträtt på ettorna idag och det är ju rätt viktigt så heja mig! =) Känner mig ganska duktig, haha..

Ååååååh, vad jag längtar tills Fredag!! Och ännu mera till Lördag då det är 5 månader! =D
<3 I'm so in love with you!

Puss!

Emma
2008-03-20 @ 00:47:02

hahahhaa.... har inget minne av när vi söp den gången duuu ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0