Bad, bad, baaaad day!


Usch fy och blä.. Kom hem igår vid 1 och la mig kanske 2 och gick upp kl halv 8 imorse =/ Anledningen? Det skulle komma hit en proffsfotograf och fota vårat hus. Sjukt jobbigt att det var kl 9 men samtidigt var det ju skönt att få det överstökat! Jaja iaf så kan man ju tänka sig att jag har bara latat mig hela dagen och typ sovit.. Till och med Alex har varit ännu latare än vanligt.. Om det nu än är möjligt =P

Köpte glass förut med från glassbilen, haha! Har ju varit sugen på såndär Tutti-Frutti glass jättelänge nu! Och det är SKITGOTT!!! Har ni inte köpt den så gör det, jag svär! =P

Var ju som sagt på Gbgkalaset igår.. Träffade Emma och Ida på tåget och Sara i stan. Det var väl helt okej på det där ungdomsdiscot.. Ifs så har typ alla andra såna grejer som jag har varit på varit mycket bättre! Musiken var inte sååå överdrivet bra. Typ inga nya låtar utan bara massa man inte kände igen =/ Skumt som fan. Aja, det var iaf gratis och det tackar man ju inte nej till! =P

Jaja, nu typ dör jag för jag har så sjuuuukt tråkigt! =( Älsklingen är på sin dumma jävla träning igen och jag vill ju bara vara med honom. Hatar att vara själv! Dessutom så ses vi inte förens om 2 veckor och 1-2 dagar! GAAH =/ Det blir ju ännu jobbigare att vänta sen när man har börjat skolan! =( Fy...

Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0