HEMMA IGEN!!! =D


Kom till Sverige i Onsdags kväll och på väg från Karlskrona så släppte Monas mamma av mig i Halmstad så jag kunde få träffa min älskling =) Vi hade ju inte setts på typ 3 veckor. Det längsta vi någonsin har varit ifrån varandra och det var riktigt sorgligt. Aja men jag fick iaf träffa honom nu och allt var sjukt bra!! Polen var rätt ball förutom det sista som hände.. Mitt och Monas bråk =( Menmen, det känns iaf bättre nu! Träffade dessutom en ny kompis där kan man väl kalla det haha.. Åkte till min syster i Warszawa med, riiiiktigt gött! =) Shoppade som satan och brände pengarna som jag hade med mig till Polen, fast det var ju också meningen att det skulle bli så, hehe =)

Blev dissad idag kl 9 på morgonen av älsklingen bara för att han skulle åka hem igen för att spela match. Fan jag ville verkligen åka med men jag är ju ensam hemma nu för min mamma och min bror och hans tjej åkte till Västerås igår för att hälsa på hennes familj.. Så jag var ju tvungen att stanna hemma för att passa Alex.. Rätt skönt ändå att kunna få ta det lungt efter nästan 2 hektiskta veckor. Måste dessutom få tänka över ett och annat, humf.. Fast jag är ändå rätt fest sugen! Synd bara att Emma är i Falkenberg och att jag inte orkar vara med någon annan person just nu för jag måste faktiskt få prata med henne om saker.. Och jag vill inte ta dom med någon annan. Dessutom så känner jag mig jävligt Skåne sugen! =P Och det har ju sina anledningar ;) Vill ju faktiskt jättegärna hem till Fridah, var EVIGHETER sen jag var hos henne! Och så är ju min lilla New Yorker i Malmö!!! =D Måste få träffa honom.. Som tur så har vi ända tills September på oss fast det räcker ju ifs inte att bara ses 1 gång! Menmen, det löser sig!

Och så har jag planerat att flyga ner till min syrra snart någon gång, kanske om en månad eller fler! Och det ser ut att jag tar med mig älsklingen. Och så vill vi ju till London och dit ska vi! Mycket planer här, hihi =)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0