Hooooome =/


Kom hem igår.. Och precis som vanligt så hann jag inte med tåget kl 21:17.. Så jag fick sitta på centralen och vänta på nästa tåg. Fyfan för Swebus!! Liksom.. När man är på väg ner så är det inga köer och bussen är alltid i tid till Göteborgs central. Men när man ska hem och har ett tåg att passa så är det alltid något som gör att man kommer fram minst 21:15. Är man framme 10 över så har man äckeltur.. Vilket inte jag har =/ Ni kanske inte tycker att man borde bli så arg och blåsa upp det så stort som jag gör. Men vafan, betalar jag för min biljett så ska jag vara i Göteborg vid den tiden som står angivet på biljetten och dessutom så har detta hänt nästan varje gång jag har åkt hem. Jag är ju skittrött och så saknar jag alltid älsklingen så jävla mycket så jag vill bara kunna komma hem och ta det lungt med mamma och typ krypa under täcket eller ligga i soffan med mackor och kolla på tv och bara götta mig.. Tåget vill man ju inte heller ta dels för att jag har alltid gillat buss mer än tåg och dessutom så får jag både tur och retur biljett med buss för samma pris för en biljett med tåg..

Jaja, men nu ska jag iaf inte tjata om det mer! Hade det iaf riktigt mysigt hos min lilla tjockis =). Dessutom blir både han och jag ett år äldre snart.. Älsklingens: 28:e & min: 30:e =) Och dessutom så fyller ju Emma <3 år! Samma dag som älsklingen faktiskt, hihi.. Så ska ut nu i veckan kanske och köpa lite presenter och så måste man ju tänka på vilken helg man vill spendera med någon av dom och vad man ska hitta på! =) Känns som att det kommer bli sjukt bra! Sen så 2 dagar efter min födelsedag så firar vi ju 5 månader tillsammans! Jag kan verkligen inte förstå att det nästan har gått ett halvår! Jag är så överlycklig för det och jag är verkligen kär! Tiden har gått ruskigt fort och allting känns underbart! 5 månader känns just nu som 1 år! Faktiskt =)

Skolan börjar ifs om en vecka. Exakt. Jag är både glad för det men samtidigt känns det så hemskt. Ifs så kommer säkert allt att gå bra och det kommer vara jätteskönt att få börja andra året för då vet man att det även har ett slut. Och i SPJM (Samhällsprogrammet - Journalistik & Media) så är det andra året det jobbigaste! Men det kommer gå så bra så! =)

Aja, nu orkar jag inte skriva mer iaf. Ska kolla på Simpsons om 10 minuter! Har fortfarande inte sett filmen men det kommer! Aldrig att jag inte skulle ta chansen och se den, så stort Simpsons-fan som jag är, haha =P



Förresten.. Ifall det finns någon som skulle kunna tänka sig att hjälpa mig med min bloggdesign så hör av er antingen till min mail/msn - [email protected] eller skriv här på bloggen!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0