Inte precis ovanligt - tråkig dag! =P


Snacka om att jag har haft typ världens tråkigaste dag idag elr!? Kunde knappt sova inatt och jag har ingen aning vrf =/  Så ringde iaf älsklingen vid halv 9 när han hade rast på sitt jobb och tro det eller ej men jag somnade skitgött efter vi hade pratat =) Värsta medecinen haha.. Fast bara jag får använda den! =P

Iaf.. Sen så kollade jag på tv och hjälpte mamma plocka undan/städa i köket för dom ska ta kort nästa vecka på vårat hus. Vi ska nämligen sälja det så vi hade en sånhär home styling tjej här igår! Jaja, men efter det har jag inte gjort ett skit. Bara haft sjukt tråkigt och längtat tills imorgon! Åker vid 3 till älskliiiiingen =D Så antagligen kommer jag inte blogga förens på Söndag kväll eller på Måndag!

Have a nice fucking weekend! ;)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0