Min dag!


Humfhumf.. Dagen började inte alltför bra.. Sov länge inatt men ändå var jag trött vid halv 11 när älsklingen ringde mig.. Sen så blev det frukost och msn.. Och där började jag bara må dåligt. Fan också. Inte igen, snälla.. Jag orkar inte att må dåligt mera! Hoppas det verkligen bara är tillfälligt! Måste få göra saker, få vara med folk också för att kunna sluta tänka på hur jag mår egentligen.. Och snart så är det ju Torsdag och då åker jag förhoppningsvis till älsklingen! =)

Förresten ; Princess Superstar ft Mason - Perfect & The Jet Set - Time to party ; LADDA NER DOM!! SJUKT BRA! =D

Har städat undan den värsta röran nu med innan mamma kommer! Ifs är det några timmar kvar men det är gött att vara klar innan så man kan softa sen ;) hehe..

Sitter på mammas dator nu med, vilket är en Mac. Gillade den inte alltför mycket förut men nu har jag börjat lära mig den och då går det faktiskt =) Min dator är helt cp så jag pallar inte ha på den längre. Den bara startar om sig skitmycket och speciellt när man är inne på msn eller laddar ner saker vilket jag nästan alltid gör, hehe..

Nu ska jag väl iaf gå upp, äta lite kanske och kolla på tv eller något.

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0