SOOOOL =D !!!!


Wiiie äntligen har solen kommit fram och det är riktigt varmt! =D Gött som fan.. Har ifs inte solat hela dagen utan började vid 4.. Och tack vare regnet så försvann min bränna jag redan hade i början av sommaren så jag fick ju börja om från början! =( Fast man märker ändå liiite skillnad nu =) Ska sola bakbenen och ryggen imorgon med och efter det blir det hela framsidan av kroppen! GÖTT! ;)

Pratade med mamma förut och självklart fick jag åka till Polen själv med älsklingen om några månader och till London! Fast hon har aldrig varit i London så hon ville följa med, men det går säkert hihi =) Fick även åka iväg till min baby nu i helgen så nu är jag på sjuuukt mycket bättre humör än jag var på igår!! =D

Ska dra nu, ska kolla på tv ( - The war at home ; riktigt grym serie!) och käka glass! =D

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0