2 days left!!

Två dagar kvar i skolan. Och nu är det faktiskt bara en dag kvar! FYFAN VAD SKÖNT! Jag orkar verkligen inte mera.. Ett bevis på det är att jag inte hade kraften att gå dit idag, låg i min säng i flera timmar på morgonen och bara typ dog. Dels för att jag bara inte har lust med skolan mera och dels för att jag inte mår så bra fortfarande =(

Jag har faktiskt varit duktig idag ändå! Skrivit landfakta om Turkiet och räknat matte! Så liiite stolt känner jag mig allt, hihi.. Menmen.. Antar förresten att det är betygssnack imorgon för min del, eller åtminstone utvärdering =/ Humf..

ÅÅH jag har så tråååååkigt =( Känner mig så sjukt ensam. Har faktiskt märkt på sistone att jag börjar öppna mig mer och mer socialt nu, hatade nästan att vara med folk förut. Tyckte det var jobbigt men nu behöver jag ha älskvärda personer runt mig!

Nej men nu orkar jag inte skriva mera, ska väl ta det lungt och kanske typ, jag vet inte, hitta på något iaf.

Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0