Annandag jul - lite allt möjligt ;)

Färgade håret idag =) Är sådär riktigt fint & sött somrigt blond typ =) Tycker jag iaf, alltså inget jävla plastic utan helt enkelt lite ljusare, dock är inte hela håret riktigt jämt med färg, ifs tycker jag att det är snyggt med skiftningar & så =) Underhåret är sjuuukt mörkt, älskar det verkligen =) <3 hihi - lägger väl upp någon bild när man har fixat till sig ;)

Har inte så mycket att säga mer än att jag var hos brorsan idag, dvs sov över från igår tills idag & det var mysigt =) Även om det hände lite saker på juldagen som jag inte precis vill ta upp här, menmen =/

Jaha.. Vad händer imorgon då? Först har man ju tvättid från 12-4 & sen blir det väl kanske dra & kolla tv för vi ska köpa någon plasma eller så.. Blir det inte det så ska jag vara med Emma <3 ; så söt hon var idag, skrev att hon saknar mig & vill ses.. Saknar dig med babe ♥ .. Iaf så ska vi väl gå runt i stan & kolla lite om man kan hitta något på mellandagsrean, känns ändå som att det mesta är köpt nu men man vet ju aldrig? =) Sen så ska jag även köpa min biljett till Halmstad, så jag måste ändå till stan oavsett vad som än händer, dvs att jag kommer säkert ha lite tid för att kolla in reorna i favoritaffärerna! =P

Förresten, RIKTIGT dåligt av Gina Tricot att inte svara på mina mejl!! Speciellt när jag kommer med så bra förslag? Snappar dom upp det så ska jag fan stämma dom & säga att dom ska ge mig minst 10 % av deras vinst för det var min idé.. Därav sparar jag mejlen, haha ;) ; neej men skämt åsido, riktigt dålig stil iaf!

Aja, blir väl till & kolla Simple Life <3 eller något sånt inatt! Har fått sjuuuukt stora cravings för nya plagg & att jag typ vill testa nya outfits hela tiden.. På tal om outfits - vad ska jag ha på mig på nyår!? PANIK!!! ; Kom gärna med förslag om någon som läser PALLAR kommentera, var lite schyssta haha =D Jag veeeet att jag har regelbundna läsare ;)

Puss!

Loooove <3

(alltså Nicole då =P)
image79

Emma
2007-12-30 @ 00:31:50

asså jag saknar dig seriööst as mkt!! :( när du kommer hem ska vi lätt träffas^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0