Betygssnack & shopping =)

Så var sista skoldagen avklarad! =) Är måttligt nöjd över mina betyg, alltså de jag fick reda på. Är iaf riktigt sugen på att verkligen satsa mera på skolan inför nästa termin för att kunna höja nästan alla betyg (iaf de kurser som inte har avslutats) till minst VG =) ; ganska ovanligt att jag bryr mig såhär mycket. Men eftersom nästan alla har högre betyg än mig och att jag ändå går tvåan som snart kommer ta slut så känns det så mycket viktigare nu!


image77Tänkte bara säga att jag har köpt två nya tröjor =) En fick jag av mammut samma dag som jag fick min mobil =), det är en lång svart tröja med långa ärmar och stor lös "krage", lite svårt att förklara men kanske lägger upp en bild på den någon gång =) Och den andra tröjan köpte jag idag efter skolan.. En lång vit "I ♥ YU" med fickor från Gina =) Ville egentligen ha en grå först men den fanns bara i M, L & XL så neej.. Sen så tänkte jag typ att jag testar att prova den vita, trots att jag var hundra procent säker på att jag passade bäst i den gråa. Men oj så fel man kan ha ibland ;) Så nu är jag en snygg tröja rikare haha ;)

Ska ta och kanske äta något nu & kolla tv! =)

Halmstad & baby på nyår! =D ♥

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0