Festhumör!!

Jaha.. Första Fredagen utan Idol. Känns rätt konstigt faktiskt haha.. Jag brukade aldrig följa Idol förut men något hände detta året. Fick helt plötsligt sån lust av att följa det och så blev det. Denna Fredagen är det iaf inget. Vad ska man nu hitta på? Jag vill bara att morgondagen ska börja! Ska till stan & kolla i affärer med mammut.. Typ köpa lite julklappar och så.. Får se om man hittar något..

Allvarligt.. Jag önskar att det var Wave igen!! Hade så jävla ball där.. Blir helt galen när det inte finns något att göra. Vill ut och vara social, festaaa vafan =P Det hade verkligen inte varit fel någonstans om jag var 18 just nu, det är ju ändå en Fredag och jag bor mitt i stan ;) Fan.

Tror faktiskt att det är lucia firande på Trädgårn' ikväll! 1500 pers och massa sånt. Fatta hur ball det verkar vara eller. Alltså man brukar ALLTID höra sjukt hög musik när man är i stan en Fredag/Lördag natt & då kommer det från Trädgårn'! Det låter precis som om man hade musiken bredvid sig.. Vill gååå!! Men just det. 18 års gräns & dom kollar leg som tokaar. Fan igen.

Nej nu ska jag nog slappa lite framför tv:n eller spela Mario på datan =) Haha.. Kom nyss på att jag inte har kollat på The Hills <3 på cirkus (älskar det ordet, hihi) hundra år =) Så det kanske blir en nattaktivitet, hähä =P

Natasha Bedingfield - Soulmate

Puss!

Micha
2007-12-14 @ 22:16:57

Svar: Jaså det vill du? Och vem är du? Hur länge har du läst min blogg, och varför lämnar du aldrig några fotsteg? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0