Godmorgon & god jul =)

Vaknade för ett tag sedan.. Skulle egentligen gå upp runt halv 8 för jag & mammut hade tvättid men eftersom jag bara hade sovit en timme, ja jag gick & la mig runt halv 7 =P, så struntade vi i det så fick jag sova lite mer & hon kunde fixa sig för att gå till affären.. Så nu sitter jag här och har huvudvärk =P Ska snart fixa mig, dvs locka håret, sminka mig, ta på mig mina kläder jag ska ha idag & allt sånt =)

Liiite julkänsla har man men det är fan inte mycket, speciellt inte när det inte finns någon snö =( Hoppas verkligen det kommer till nyår, även om jag kommer vara i de lite mer södra delarna så får man ju hoppas att det blir minusgrader där med =)

Menmen.. Nu ska jag äta frukost & så.. Kanske skriver sen..

Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0