It's christmas tomorrow

Har inte uppdaterat på några dagar för jag har verkligen haft mycket att göra! Efter skolavslutningen så åkte jag, mammut, min bror & hans tjej till mataffären och hornbach och massa sånt, vi kom hem vid typ 5 kanske men då hade jag fått migrän av allt det där jävla träet i hornbach så då la jag mig & sov till typ 10.. I Fredags drog jag & mammut till stan & handlade julklappar igen, hehe.. Och igår var jag med Emma <3 =) , vi var också i stan och jag handlade mina sista julklappar & sen gick vi bara runt och snackade =) det var verkligen skitroligt! Dessutom åt jag en Bic Mac meny, den första på ungefär 9-10 månader =D =D såååååå jävla gott haha

Idag är det alltså bara slappardag & så ska man ifs städa lite men det tar inte så lång tid. Det mesta är väl faktiskt redan klart, även om det är mammut som har fått göra det mesta, jag sov ju till 12 hehe..

Det är fan julafton imorgon.. Jag kan inte förstå det än, jag är liksom van att fira julafton hemma i huset med snö utanför och oftast när min syster är med & så. Denna julaftonen kommer verkligen inte bli lik någon annan någonsin. Vi ska vara i stan, hos min brorsa. Utan min syster. Det är helt sjukt. Samma sak blir det ju på nyår. Vanliga fall har jag ALLTID varit hemma med min familj men detta året ska jag till älsklingen. Självklart kommer det bli sjukt skoj men fan, man kommer ju deppa lite med. Är inte van att åka iväg över såna stora helger =/

Nej nu ska jag nog se vad jag ska städa mer, skriver kanske senare =)

Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0