Juldagen

Jaha.. Så var det över. Fan vad det kändes konstigt igår. Hade knappt någon julkänsla och den försvinner ju verkligen ännu mer när det snöar i min mobil, dvs i Stockholm men inte i Göteborg =( Dessutom har jag nu yttligare ett bråk i huvudet så ja, god jul. Eller fan heller..

Får väl se hur nyår blir??

; Du tror alltid att jag är avundsjuk & snackar skit!? BRA att du inte känner mig efter ungefär 9 månader.. Visst har jag fan dolda egenskaper som jag knappt visar för någon. Men jag vet att dom sidorna av mig sårar folk så varför skulle jag vilja visa dom för just dig?? Jag älskar fan dig, annars hade jag inte velat vara tillsammans med dig så länge.. Så säg mig, varför skulle jag vilja såra dig eller någon annan som du känner? Det går inte ihop alltså..

Men fine, detta är ett fritt land så tro vad du vill om mig, kör på samma visa som alla andra gör. Det blir nog lyckat.



Nu är det iaf skiiiitgod mat som väntar =) Min bror & hans tjej kommer hit & sen så ska jag kaaanske hem till dom & sova där för att färga håret.. Och imorgon kommer min pappa & min styvmamma dit.. Ska bli skoj =)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0