Kvällstankar

Onsdag kväll. Och jag har absolut inte haft några "måsten" ikväll! Hade dock en idag i skolan, skulle skriva ett tal på två minuter på engelska. Det kunde vara hur seriöst eller oseriöst som helst! Så därför valde jag ämnet ; "Varför man ska införa gratis choklad i skolan". Haha, faktiskt rätt roligt. Iaf så ska jag inte ta all cred utan ge Michael med eftersom han hjälpte mig sjukt mycket med texten, han fick en banan som tack haha =D

Känner att jag verkligen, verkligen, verkligen behöver ett jobb! Jag söker lite allt möjligt just nu.. Fick faktiskt ett jobb förra eller förr förra veckan men jag var tvungen att tacka nej eftersom lönen faktiskt var för låg. Iaf efter den 2-3 månaden. Ganska konsigt faktiskt, men jag antar väl att det blir så när det inte är ett jättestort företag. Men det är lungan, så länge jag haffar ett jobb innan februari, och det kommer jag bergis att göra!

Imorgon är det EN VECK A KVAR i skolan!!  Åh fy vad jag längtar efter lov. Dock har jag faktiiiskt lite ångest eftersom jag känner att jag egentligen skulle kunna få bättre betyg om jag bara insåg det tidigare och pallade plugga mycket mer. Men samtidigt så känner jag att det nästan är lite skitsamma. Konstigt det där faktiskt =/

Menmen, nu ska jag äta & kolla om det finns något bra att kolla på..

Puss!

Ska jag klippa fluff lugg till nyår? =/ Huuuumf, svårt ju...

image58


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0