Listaaa igen

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Mjaa, nej inte vad jag tror iaf! Detta året var nog en av de lugnaste hehe

Höll du några av dina nyårslöften?
Neej jag använder mig inte av sånt =P

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Neej men typ, bekanta eller vad man ska kalla dom?

Dog någon som stod dig nära?
Mm, min styvmormor & min morbror, båda i början av året =/

Vilka länder besökte du?
Typ bara Polen!? =/

Är det något du saknar år 2007 som du vill ha 2008?
Min syster & snö!!

Vilket datum från 2007 kommer du alltid att minnas?
1/4-07 ; dagen då jag & jonathan blev tillsammans ♥ =)

Vad var din största framgång 2007?
Skolan & att jag har lyckats hålla fast vid en person så länge haha =P

Största misstaget?
Jadu.. Tror inte jag har gjort så stora misstag faktiskt =)

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Mm, sjuk.. Även om det inte har varit så mkt..

Bästa köpet?
Mobilen & massa småsaker såsom kläder, accesoarer & snart kanske även en ny väska <3 shopaholic, oh yes ;)

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder as usual haha

Gjorde nånting dig riktigt glad? 
Älskling & den återfunna kontakten med Stefan =)

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Huumf.. Typ nu i slutet av året är det väl Britney Spears & Tredje Linjen - Räkor & vin.. Annars är det väl all party musik man har haf under fester =)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Nog ingen skillnad, allt går upp och ner hela tiden

Vad önskar du att du har gjort mer?
Ingen aning faktiskt.. Finns väl saker menmen..

Vad önskar du att du har gjort mindre?
Vet faktiskt inte =/
Hur tillbringade du julen?
Har inte tillbringar den ännu eftersom julafton imorgon men det blir hos min bror med min familj =)

Blev du kär?
Oh yes =) ; Jonathan Elmgren ♥

Favoritpogram på TV?
Desperate housewives, Simpsons, The Hills & Simple Life - AS ALWAYS <3

Bästa boken du har läst i år?
Nicole Richie - The truth about diamonds & Carolina Gynning - Ego girl ; lätt de bästa någonsin! =)

Största musikaliska upptäckten?
Humf.. Ingen speciell.. Kanske Marie Picasso, även om jag inte lyssnar på henne memen =)

Något du önskade dig och fick?
Mobil & pengar =)

Något du önskade dig och inte fick?
Naah, brukar få det jag vill ha hihi

Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Typ.. Tror jag var hemma & firade med familjen.. Kommer faktiskt inte ihåg hahaha =D

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer sol, resor & fester i somras!!

Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Eh haha va? Vanlig..? Eller vadå för stil? =P

Vad fick dig att må bra?
Älskling & alla fester och sånt med Emma <3 haha =D

Vilken kändis är du mest sugen på?
Sugen?? Inte sexuellt alltså men är alltid "sugen" på Nicole & Paris ju =P

Vem saknade du?
Pappa & syster

De bästa nya människorna du träffade?
Jonathan är väl den ända nya människan jag träffade som jag tyckte om =P

Puss!

Emma
2007-12-30 @ 00:11:47

MER FESTER HERE WE GOOOOO!!
18 nästa år va fan^^ ..love you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0