Loooove <3

image72I think i'm in love...

Haha alltså i en mobil =) Jag måååååste bara ha den & jag ska lätt köpa den typ på mellandagsrean eller något sånt! Jag har alltid velat ha en bra Sony Ericsson mp3 mobil men det har aldrig funnits någon som har fallit med 100 % i smaken, och jag är jävligt noga med sånt. Men denna, gosh. Även om den inte har touch och den där funktionen som gör att när man skakar mobilen så byter den låt (även om jag aldrig har testat det så låter det sjukt ballt =P) så känns det som en bra mobil. Inte för dyr och ändå har den skitbra egenskaper! =)

Humf.. Vad finns det mer att säga? Jo just det, det är ju faktiskt Lucia idag. Har aldrig fattat vad det egentligen går ut på (nej jag är inte dum, jag är inte svensk så just därför har jag aldrig fått lära mig det av tex mina päron..) Hade luciafirande i aulan imorse.. Det typ sög.. Fast det var verkligen bättre än förra året! Emma <3 dansade ju, och jag skulle också egentligen ha varit med men eftersom jag var sjuk & massa sånt på våra iv-val så missade jag massa av dansen, lite synd ändå. Men det är samma sak där som med allt. Det känns liksom 50-50 =/ De flesta var skitbra iaf =) Liiite glad var jag iaf ändå idag för bästisen kom & hälsade på haha ;D Dvs Stefan =P .. Och Michael ; 6x = 6x, hahahaha alltså jag skrattar fortfarande när jag tänker på det! Så jävla fult..

Nej men nu ska jag typ sova. Fast jag har ingen lust alls egentligen =( Sov ju i typ 4 timmar förut.. Och det värsta är att jag måste egentligen duscha. Skulle ha gjort det innan men pallade inte då så då tänkte jag att jag kunde göra det på morgonen innan skolan (börjar sent) men då måste jag ändå gå upp lite tidigare och så =/ Huuuumf..

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0